Kan ik Anne zelf op een ander systeem installeren?

Nee. Bij aanschaf koopt u een licentie. Dit houdt in dat op één systeem Anne wordt geïnstalleerd. De licentie is gekoppeld aan dat systeem. Indien u de hardware vervangen wordt en u de bestaande Anne account wilt koppelen, dient u contact op te nemen met Ondersteuning.

Kan ondersteuning altijd meekijken?

Nee. Teamviewer geeft ons de mogelijkheid om enkel mee te kijken, wanneer u er om vraagt. Door teamviewer te downloaden en op te starten, krijgt Virtask een ondersteuningsverzoek. U dient hierna zelfstandig contact op te nemen met de ondersteuning om de aanvraag te bevestigen.

Worden er kosten in rekening gebracht wanneer ik ondersteuning gebruik?

Virtask levert diverse licenties voor gebruikers, waaronder licenties met een ondersteuningscontract.  In dit geval kunt u kosteloos gebruik maken van de ondersteuning. Indien u een particulier bent, of geen ondersteuningscontract heeft, worden de contactmomenten per kwartier in rekening gebracht. Meer informatie over dit onderwerp kunt u vinden in uw contract.

Ik heb geen teamviewer, kan ondersteuning mij helpen?

Ja, dat is nog steeds mogelijk. Klik op deze link  om de teamviewer applicatie te downloaden. Na het opstarten van het programma, kunt u bellen met de ondersteuning, of neemt u contact op, door gebruik te maken van de online chat.

Hoe kan ondersteuning met mij meekijken?

Alle producten van Anne worden standaard geleverd met een “TeamViewer”  licentie. Dit houdt in dat Virtask te allen tijde na uitnodiging door de klant in staat is om mee te kunnen kijken op het scherm, zodat we eventueel aanpassingen eenvoudig(er) kunnen doorvoeren.

Een internet verbinding is vereist.

 

Staat het antwoord niet tussen de veel gestelde vragen? Neem een kijkje in onze gebruikers forum, of neem contact op met de support afdeling.